inyaflorine.reismee.nl

Het begin van een nieuw avontuur

Lieve allemaal,

Op het moment dat ik dit schrijf, zit ik op het vliegveld van Addis Ababa (Ethiopië). Onderweg naar een heel nieuw avontuur in Tanzania. Voor degenen die niet (precies) weten wat ik daar ga doen, zal ik een korte toelichting geven. Ik ga voor 6 weken naar Arusha, Tanzania om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Daar ga ik bij Mama Hindu helpen: een opvanghuis voor kwetsbare vrouwen en kinderen. Wat mij precies te wachten staat, weet ik zelf ook niet. Voor mij is het dus ook één grote verrassing.

Ik verblijf ter plekke in een vrijwilligersaccomodatie, waar meerdere vrijwilligers verblijven. Ik ben dus gelukkig niet alleen daar en zal mijn avontuur delen met hen.

Heel spannend, maar tegelijkertijd ook nog steeds onwerkelijk. Ik droom al zo'n lange tijd hiervan, dat het heel gek is dat deze tijd is aangebroken. Toch gaat het nu echt beginnen. Ik ben al inmiddels gewoon al aan de andere kant van de wereld, zonder dit te beseffen.

Door middel van deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis. Ik hoop dat ik jullie zo mee kan nemen naar het èchte Afrika.

Dikke kus, Inya


Reacties

Reacties

john verstegen

The further you travel the closer you get ...
of was het nu;
The further you travel the closer you come to yourself

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active